no more.

Som ni kanske märkt så har det inte blivit någon uppdatering alls på senaste.
Så måste nog kasta in handuken och säga att det blir nog inget mer bloggande för min del.
Startade den här bloggen så mina nära o kära skulle kunna följa graviditeten, framförallt de som jag inte träffade så ofta. Och för att jag själv ville ha det dokumenterat och kunna titta tillbaka på det i framtiden.

Det var en gravid-blogg och nu är graviditeten över och jag känner inte att jag vill lägga min lediga tid till att uppdatera bloggen. Finns så mycket vettigare saker man kan göra istället. Och jag och mattias har gemensamt beslutat redan under graviditeten att inte lägga ut massa bilder på Freja på internet så även om jag skulle fortsätta blogga hade det nog inte blivit så roliug läsning utan en massa bilder.

Men kan väl iallafall säga att allt går kanonbra och lilla Freja växer som hon ska och är världens bästa bebis. (såklart att jag som är hennes mamma tycker det..haha) men hon är hur go som helst och det är mycket bättre än vad jag nånsin kunde föreställa mig att vara mamma.
Det går inte att beskriva den kärlek jag känner till mitt barn. Det är en helt ny känsla.
Så jävla mäktigt är det.


Tjing!

kanske ses i framtiden ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej! Vill tipsa om tävlingarna i min blogg där du kan vinna;



- Presentkort på SUMOpix värde 300:- (avslutas imorgon)

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Lågt deltagarantal vilket ökar chansen för vinst, Välkommen in och delta!

2010-12-23 @ 21:42:44
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0