No baby!


nope, det blev ingen bebis igår som jag trodde. Har ju hela tiden sagt att jag tror att hon skulle komma den 10:e men icke. Flängde runt lite igår. Ett besök hos barnmorskan, sedan hem till Sandra och lille Liam och sedan över till sjuklingen till syster med lite godis, glass och andra nödvändiga saker när man är sjuk.

Mitt sf mått har vart samma i två veckor så blev bokad på tillväxtkontroll på måndag. tyckte inte det kändes nödvändigt men hoppas på att allt är bra därinne iaf.

Det är tydligen ett ultraljud då dom mäter olika dela på bebben så dom får en ungefärlig storlek och vikt på den. Dom kollar mängd fostervatten och annats sånt för att kolla att bebben mår bra. Allt annat var ju bra med henne, hjärtslagen låg som vanligt och alla mina värden var fortfarande bra. Ska bli skönt på nåt sätt o veta ungefär hur stor hon är. Är hon en 2,5 kilos bebis eller en 4,5 kilos bebis? Känns ju ändå som en rätt stor skillnad. Är glad sålänge hon mår bra. Men vill ha ut henne nuuuuu!


HALLÅÅÅ! Jag är så fet att mina kläder spricker. Hahahahha, igår tog jag på en skjorta jag köpte precis i början av graviditeten, tänklte ah den halvt uppknäppt, alltså bara knäppt under brösten, emd en annan top under.  Jag tycte den kändes lite tight över ryggen så sträckte lite på mig och krrrrrrrrrrrrrrrrrrschhhhhhhhhhhhh...sprack i sömmen under armhålan. Bra där Johanna! Du är nu officiellt en tjockis!

Synd, för det var ett sånt plagg jag har längtat efter att ta på mig igen när magen är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0