lördag


Gårdagen var lyckad. Myckat mat och massa tjöt. Var riktigt trött när jag kom hem vid ett-tiden.
Nu har vi legat och myst lite i sängen innan Mattias drog iväg på match. Så nu har jag hela 3-3,5 timmar för mig själv. Jag GISSAR på att det blir lite one tree hill för min del. Underbar serie ju.
Men nu, frukost!

Ha en underbar lördag.
Själv hoppas jag på värkar.
Hade lite känningar igår kväll men falskt alarm.
Fan det BORDE va på G nu. :)




  •  Du är gravid i vecka 39+3 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 3512 gram. *
  •  Bebisen är c:a 51.3 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 98% av graviditeten.
  •  Du har 3 dagar till förlossningen.
  •  


    Kommentarer
    Postat av: Linda

    hihi kom nu lille bebisen..

    2010-02-13 @ 16:38:30

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0