Helg!


idag börjar helgen, och även OS tror jag va? Har inte riktigt koll.
Ska iallafall hem till Linn idag för lite pizza och tjöt. Kan behöva en tjejkväll. Man vet aldrig när det blir en nästa gång. Så det blir inget fredagsmys med mattias idag inte.

Eftersom jag var uppe med Mattias idag igen och åt en rätt så tidig (TIDIG för att vara MIG) frukost så är det dags för lunch nu. flingor, mat, mackor? hmm..ja vi får se vad det blir. Är hungrig nu iallafall.
Har tom tagit mig en dusch och bäddat sängen och vikt in lite tvätt och klockan är bara ett! Hur gick detta till?
Sov faktiskt helt ok inatt. Var uppe och kissade TRE gånger men emellan gångerna sov jag faktiskt. Det hör inte till vanligheten.

5 dagar till BF. Nu vill tom Mattias ha ut bebben. Haha, kan hon inte förstå i magen att vi längtar efter henne nu?
Jag vill INTE att bebben kommer på alla hjärtans dag. Men lördag är en kanonbra dag.
Så Freja om du får för dig att komma i helgen så får det gärna bli lördag..INTE söndag. Den dagen kommer mamma och pappa vilja ha för sig själva senare i livet. Eller så kan du ju alltid vänta i två veckor opch göra oss otåliga och irriterade istället. Komsi Komsi!

Skrev jag just TILL bebisen? Observera att jag nästan tänkte med bebisröst när jag skrev det.
Hahaha, nä nu har jag gått för långt.

Hejpå'rej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0