alla hjärtans dag.


Bestämt oss för att inte göra nåt speciellt idag mer än att vänta och hoppas på att bebis ska komma. hehehe.
Nä men det blir en god midddag och massa mys.

Nu har magen vart stenhård i flera dagar konstant! Jättesvårt att hitta någon bekväm ställning att sitta/ligga på. Och såfort minsta lilla rörelse sker i magen känns det som alla mina organ kastas omkring. Eller nåt. Märklig känsla iallafall. Snacka om att det måste vara trångt därinne. Såååå, KOM UT! Varje gång jag får lite ont nånstans så ligger jag och hoppas att det ska hålla i sig.

inte långt kvar till BF iallafall. Imorgon ska vi till Östra för att se lilla prinsessan på ultraljud igen. Hoppas på att allt är bra och att det inte är en jätte därinne.




Kommentarer
Postat av: maja

Det är SPÄNNADE. Men kommer inte börja vänta på ett samtal förrän efter den 17e SÅ du vet din otåliga fan.

Puss på dig snyggo!

2010-02-14 @ 19:00:16
URL: http://majjases.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Om ni inte ska göra nåt spec, vrf är det släckt??! Haha, Du gör mig nervös... Är ni kanske på bb nu? hoppas Puss!!

2010-02-14 @ 20:25:35
Postat av: Melanie

Hej! Om ni inte ska göra nåt spec, vrf är det släckt??! Haha, Du gör mig nervös... Är ni kanske på bb nu? hoppas Puss!!

2010-02-14 @ 20:26:26
Postat av: Frida

Melanie, du är värre än mig! Hahaha..

2010-02-15 @ 00:40:06
URL: http://friday88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0